Pierwszy na świecie Automat do wypożyczania sprzętu sportowego – Piłkomat

SPORTOMAT

Pierwszy na świecie automat do wypożyczania sprzętu sportowego, został utworzony specjalnie z myślą o automatyzacji infrastruktury sportowej. 

Wszyscy użytkownicy mogą za pomocą aplikacji mobilnej zarezerwować w danej lokalizacji wybrany przez siebie sprzęt sportowy na godziny. Idealne rozwiązanie dla sportów rakietowych, boisk wielofunkcyjnych oraz miast, które stawiają mocno na ścieżkę smart city poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu usprawnienia jakości życia wszystkich mieszkańców.

6 miesięcy

Czas trwania rozwoju MVP produktu dostosowanego w pełni do użyteczności

5
+

Osób zaangażowanych na pełny etat rozwijających aplikację internetową

95%
+

Wskaźnik zadowolonych użytkowników korzystających z platformy

12
+

Miesięcy stałego wsparcia technicznego zawartego w projekcie

Wypożyczaj Sprzęt Sportowy 24/7

Tworzenie Sportomatu, aplikacji zarządzającej i aplikacji mobilnej dla użytkowników infrastruktury sportowej, to złożony proces, który można podzielić na kilka etapów:

1. Projektowanie Sportomatu

  • Badania Rynku: Zrozumienie potrzeb rynku i użytkowników, rodzajów sprzętu sportowego najbardziej pożądanych do wypożyczenia.
  • Projektowanie Hardware: Tworzenie projektu maszyny, w tym wybór materiałów, rozmiarów, systemu zabezpieczeń oraz sposobów przechowywania sprzętu.
  • Integracja z Oprogramowaniem: Zapewnienie, że automat będzie mógł komunikować się z aplikacją zarządzającą i mobilną.

2. Tworzenie Aplikacji Zarządzającej

  • Projektowanie Interfejsu: Tworzenie łatwego w obsłudze interfejsu dla operatorów Sportomatu do monitorowania stanu maszyny, zarządzania zapasami i rozwiązywania problemów.
  • System Zarządzania Zapasami: Implementacja systemu do śledzenia dostępności i stanu sprzętu.
  • Bezpieczeństwo i Ochrona Danych: Zapewnienie bezpieczeństwa danych użytkowników i transakcji.

3. Rozwój Aplikacji Mobilnej dla Użytkowników

  • Projektowanie UX/UI: Tworzenie intuicyjnego i przyjaznego dla użytkownika interfejsu.
  • Rejestracja i Logowanie: Implementacja systemu rejestracji i logowania, w tym weryfikacji użytkowników.
  • Integracja Płatności: Umożliwienie płatności za wypożyczony sprzęt.
  • Rezerwacja i Wypożyczenie: Funkcjonalność wyszukiwania dostępnego sprzętu, rezerwacji i procesu wypożyczania.

4. Proces Wynajmu Sprzętu Sportowego

  • Rejestracja w Aplikacji: Użytkownik rejestruje się w aplikacji mobilnej, podając swoje dane i metodę płatności.
  • Wyszukiwanie Sprzętu: Użytkownik wyszukuje dostępny sprzęt w najbliższym Sportomacie poprzez aplikację.
  • Rezerwacja i Płatność: Dokonuje rezerwacji i płatności za wypożyczenie.
  • Odbiór Sprzętu: Użytkownik skanuje kod QR lub używa aplikacji do odblokowania schowka ze sprzętem w Sportomacie.
  • Użytkowanie i Zwrot: Po zakończeniu użytkowania, sprzęt jest zwracany do dowolnego Sportomatu, a transakcja jest zamykana w aplikacji.

5. Obsługa Posprzedażowa i Aktualizacje

  • Wsparcie dla Użytkowników: Zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla użytkowników.
  • Aktualizacje Oprogramowania: Regularne aktualizacje oprogramowania w celu poprawy funkcjonalności i bezpieczeństwa.

6. Marketing i Wdrożenie

  • Promocja: Promocja Sportomatu i aplikacji wśród potencjalnych użytkowników, np. w miejscach publicznych, centrach sportowych.
  • Feedback i Optymalizacja: Zbieranie opinii użytkowników i optymalizacja działania Sportomatu i aplikacji na podstawie tej opinii.
Group-1171275259-min
Group-1171275256

Zespół

Projekt tworzenia Sportomatu, aplikacji zarządzającej i aplikacji mobilnej dla użytkowników wymaga zespołu o różnorodnych umiejętnościach i specjalizacjach. Oto kluczowe role w takim projekcie:

1. Kierownik Projektu (Project Manager)

  • Zadania: Koordynowanie wszystkich aspektów projektu, zarządzanie harmonogramem, budżetem i zasobami. Jest łącznikiem między różnymi zespołami oraz interesariuszami projektu.

2. Zespół Projektowy Sportomatu (Hardware Team)

  • Inżynierowie Mechaniczni: Projektują i testują fizyczną strukturę Sportomatu, w tym mechanizmy przechowywania i wydawania sprzętu.
  • Inżynierowie Elektryczni i Elektroniczni: Projektują systemy elektroniczne i integrację z oprogramowaniem.
  • Projektanci Produktu: Pracują nad wyglądem i ergonomią Sportomatu.

3. Zespół Oprogramowania (Software Team)

  • Deweloperzy Backend: Tworzą i utrzymują serwer, bazy danych oraz integrację z innymi systemami.
  • Deweloperzy Frontend/Aplikacji Mobilnych: Projektują i implementują interfejs użytkownika aplikacji zarządzającej i mobilnej.
  • Inżynierowie Testowi i QA: Odpowiadają za testowanie oprogramowania i zapewnienie jego jakości.

4. Zespół UX/UI

  • Projektanci UX: Badają potrzeby użytkowników i projektują przejrzyste ścieżki użytkowania dla aplikacji.
  • Projektanci UI: Tworzą wizualne aspekty interfejsów aplikacji, zapewniając atrakcyjność i intuicyjność.

6. Zespół Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta

  • Technicy: Odpowiadają za instalację, konserwację i naprawy Sportomatów.
  • Obsługa Klienta: Udzielają wsparcia użytkownikom, zarówno w kwestiach technicznych, jak i użytkowych.

Wnioski

Sukces projektu zależy od skutecznej współpracy między tymi zespołami. Każda rola wnosi unikalny wkład, od technicznych aspektów konstrukcji i programowania po kwestie estetyczne, bezpieczeństwa, wsparcia użytkownika i strategii rynkowej. Wymaga to nie tylko specjalistycznych umiejętności w każdej dziedzinie, ale także dobrej komunikacji i zrozumienia celów projektu przez wszystkich członków zespołu.

Osiągnięte Wyniki

Wykorzystane technologie w projekcie

JavaScript
Raspberry Pi
React Native
Tailwind CSS
Mongo DB
Headless UI

Rozpocznij nowy projekt już dziś!

Realizacje

Zobacz więcej przykładowych realizacji

KONTAKT Z FIRMĄ

Darmowa Konsultacja

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy określić, które z naszych usług najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Korzyści z współpracy:
Jakie są następne kroki?
1

Umawiamy rozmowę w dogodny dla Ciebie sposób

2

Organizujemy spotkania odkrywcze i konsultacyjne

3

Przygotowujemy ofertę dostosowaną do potrzeb

Darmowa Wycena Projektu